Mycket att stå i!

Hej alla, har som ni ser varit lite dålig uppdatering sedan i lördags, detta beror på att jag har en hel del saker att stå i både privat och yrkesmässigt. Ville bara säga det så ni inte tror jag tappat stinget. Blir mer uppdateringar mot mitten av veckan.

Lite saker! Skickade iväg prisskivan i Black moon-tävlingen idag så vinnaren borde ha skivan imorgon alternativt senast torsdag. Utöver detta så kommer en ny tävling upp inom en snar framtid där vi tävlar om nya feta skivor. Stay tuned!

Tänkte också implementera en ny inläggskategori i bloggen där jag en gång i veckan fotodokumenterar mina matlagningskonster. Jag vill inte lova guld och gröna skogar men jag älskar att laga mat och är hobbykock ut i fingerspetsarna. Kanske finns någon som gillar recepten eller ser det som ett roligt inslag i blogget. Kanske kan tom maten sammankopplas med musiken, blir en skön utmaning!

Tills dess ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0