Världens coolaste youtubeklipp.

Fab 5 Freddy intervjuar klanen på Yo Mtv raps! Straightup coolness!



Har legat hemma hela dagen i kureringsläge och oavkortat lyssnat på Wu-tang. Väldigt stämningsfullt och jag är rätt glad att jag slipper lämna lägenheten idag med tanke på hur det ser ut ute. Har fyllt på näringsförådet med hjälp av ett lass galet flottiga american pancakes och nu är det cocilanadags för att lindra hostan från helvetet. Hostmedicin är ju ganska populärt bland rappare på sina håll, ODB föredrar dock hard liquor vilket kanske inte är en dum idé.

 En Caol Ila eller kanske en Bowmore för att komma på benen. När jag ändå är inne på Wu-tang och alkohol kan jag inte undgå att langa upp Dirtys klassiska fyllefreestyle från Yo. I folkmun även känd som "3 promille-freestylen."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0